Tuesday, February 28, 2012

Maxis Dah Okay di Area Rumah Aku

Alhamdulillah, berjumpal (ahahahaha! berjumpal! bodoh!).. Berjumpa lagi kita kat sini.. Ok selepas pengamatan aku selama beberapa minggu ni alhamdulillah aku dapati line Maxis dalam rumah and bilik aku dah bertambah ok.. Sebelum ni kalau bukak 3G memang tak de line langsung.. Bukak EDGE pun kadang2 jadi GSM... Sedih! Tapi kini tidak lagi..



Wow! Ala2 iklan.. Padahal Maxis tak bayar aku pun.. Hahahhaa.. So sementara Maxis dah ok ni, bolehlah aku promote sikit pengalaman Internet dengan Maxis ni.. Bagi aku, Maxis memang konsisten berbanding dengan line2 lain yang ada kat Malaysia.. Aku balik Perlis pun alhamdulillah, Blackberry aku masih bernafas dan mampu tweet and update status sampai rakan2 call suruh hentikan sebab hidung dorang dah berdarah..

Dulu aku pernah guna Celcom and Digi.. Certain area je laju.. Keluar bandar sikit, terus jadi macam rusa keluar bandar.. Apa tu.. Macam salah je.. Tak kisah la.. Tapi korang faham la kan macam mana.. Ok korang tak baca.. Tak kisahlah.. Tapi line tak konsisten la senang cerita..

So to those yang nak line coverage yang stabil kat mana2 jua anda berada, beralihlah ke Maxis.. Harga pun tak mahal sangat.. And yang penting line clear.. Tahi Twitter macam aku memang kalau line Internet putus, nyawa2 ikan keli dalam tong ikan la jawapnya.. Ok kawan2.. Semoga berjumpa lagi.. Muah! (Feeling artis..)

No comments: