Wednesday, February 29, 2012

Wedding Lisa - Yusry

Hola! Mungkin dah lambat tapi tak kisah la.. Blog aku bukannya blog hiburan.. Hahaha.. Sekadar nak masukkan story.. So aku masukkan sekali yang ni.. Harap maaf sebab tergendala ye.. Ni hari Ahad lepas time wedding Lisa-Yusry.. Alhamdulillah semua berjalan lancar.. Kat bawah ni layan gambar2 yang aku sempat snap.. :)

Dah macam pegi kenduri kahwin saudara mara! Hahaha!

Mati2 aku ingatkan yang balut kertas gold tu adalah telur rupanya coklat.. :)

Pelamin meriah!

Hehehe.. Tak tau nak tulis ucapan apa..

Time ni tak penuh lagi dewan...

Pengantin perempuan masuk..

Lauk yang dihadapkan oleh aku..

Hahaha.. Ni kelakar.. Yana dan kembar dia.. 

Ni pulak kembar aku! Hahaha.. 

Laki bini..

With Kak Dynas si Mak Buyung..

Mia dan laki bini..

No comments: