Thursday, June 13, 2013

Pencarian Lelaki MASKULIN 2013/14 Kembali!

Kembali mencari mereka yang ingin melangkah lebih jauh dalam bidang peragaan, kecergasan, dan gayahidup, program realiti Pencarian Lelaki MASKULIN (PLM) 2013/14 kembali menemui anda.

Walaupun MASKULIN dah takde kena mengena dengan aku, promosi terap aku jalankan. Haha.

Kepada kawan-kawan yang tough, kacak, dan berketinggian lebih dari aku (174cm keatas), apa kata korang dapatkan majalah MASKULIN dan isi borang PLM tu then hantarkan ke alamat yang tertera.

Mana tahu rezeki korang, boleh dapat pergi lebih jauh dan jangan lupa mengenai tawaran hadiah menarik. Make sure cukup umur ok.

Ps: Kalau boleh, taknak yang adik-adik cover dan feeling okay! :)

6 comments:

moanmend said...

DAPATKAN PINJAMAN ANDA KE DALAM AKAUN BANK ANDA DALAM 24 jam HUBUNGI KAMI


Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
homefund01@gmail.com

(1) Nama Penuh
(2) Alamat Penuh
(3) Negara
(4) Umur
(5) Pekerjaan
(6) Beritahu nombor telefon
(7) Seks:
(8) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
(9) Tempoh Pinjaman

Email kami di: homefund01@gmail.com

moanmend said...



Do you need an urgent loan we offer worldwide loan to who in need of loan the business opportunity you having being looking for is here again. email us now at: gogmssis@gmail.com
LOAN APPLICATION FORM
1) Full Name:
2) Gender:
3) Loan Amount Needed:.
4) Loan Duration:
5) Country:
6) Home Address:
7) Mobile Number:
8)Monthly Income:
9)Occupation:
)Which did you here about us.

Best Regards.

max william said...

Do you need Finance?
Are you looking for Finance?
Are you looking for a money to enlarge your business?
We help individuals and companies to obtain loan for business
expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email:maxcreditfinance@googlemail.com

Osman Ibrahim said...

Dear Sir/Madam, Do you need a personal or business loan without stress and quick approval? If yes, contact us today as we are currently offering loans at 3% superb interest rate per year. Our loan is secured and safe, our customers happiness is our strength. For more Information and Application, kindly contact us via E-mail: housingfinance247@gmail.com

LOAN APPLICATION FORM
Full Name:
Amount Needed:
Duration:
Country: Cell No:
Email us Via housingfinance247@gmail.com

Cell No +919205467093
Mr. Osman Ibrahim

Adames Willfred said...

ibrahim mueen financial company is a one of the tested,trusted and fast growing financial company,we have intelligent and caring agents in about 26 countries and still on the move.. we strive hard to do whatever we promised only if you give us your cooperation and
be sincere with your documentation.
We Offer:
Auto Loan Services
Business Loan Services
Car Loan Services
Commercial Loan Services
Education Loans
Home Loan Services
Mortgage Loan Services
Personal Loan Services
Residential Loan Services
pastoral Loan Services.
Student Loan Services and many more.
Give us a Try Today and be glad you did.
Email: {ibrahim.mueenloanfirm@gmail.com}
+918130447108 (Call/Whats app)

GLORIA PAUL said...

Kabar baik!
Nama saya Gloria Paul, warga negara Indonesia, saya tinggal di Jl.P.Biak 9 No. 230 Rt.007 Rw.018 Desa Arenjaya Jakarta Timur Kota Bekasi. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi nasehat konkret kepada seluruh warga negara Indonesia yang sedang mencari pinjaman untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipu, beberapa bulan yang lalu saya sangat membutuhkan pinjaman, karena keuangan saya Situasi Tidak begitu bagus dan saya putus asa, saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari arab saudi dan Singapura. Saya hampir meninggal, sampai seorang teman saya memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ibu. Elizabeth Andy, pemilik sebuah organisasi peminjaman global, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan pinjaman sebesar Rp250.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam dengan tingkat bunga 2% dan mengubah hidup seluruh keluarga saya.

Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Ibu. Elizabeth Andy mentransfer pinjaman saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya

Jadi untuk pekerjaan bagus Ibu. Elizabeth telah menjalani hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk menceritakan dan membagikan kesaksian saya tentang Ibu. Elizabeth, jadi orang-orang dari negara saya dan kota saya bisa mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, mohon hubungi Ibu. Elizabeth melalui email: (elizabethandy95@gmail.com)

Anda juga bisa menghubungi saya di email saya :( gloriapaul024@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kotaku, semoga Tuhan Yang Maha Kuasa terus memberkati Ibu. Elizabeth untuk pekerjaan baiknya dalam hidupku dan keluargaku.