Saturday, February 26, 2011

Persoalan + Kerinduan

Hello semua!
Korang tgk Mentor 5 tak?


Hahahaha..
Ramai kawan2 cakap2 pasal Mentor 5 tu..
Tambah2 lepas muka aku keluar Melodi time audition..
Malu + seronok gak..
Tapi free je aku kena carut dengan lecturer..
Hahahaha..
Tak pe la..
Tak semua orang boleh terima benda yang kita suka..
Semua orang ada hak untuk mengkritik..
Betul tak?


Memang aku minat muzik..
Selalu hayat masih dikandung badan, aku akan tetap terus menyanyi..
Biar la orang nak cakap aku syok sendiri ke, ape ke..
Yang penting, aku buat benda yang aku minat..
And paling penting sekali, masyuuuuuukkkk~
Hahahahaha..
Sapa nak bagi duit free2 kat ko..
At least aku gi nyanyi2 kat event2 kecik pun, dpt gak duit..
Boleh tanggung hidup..

Btw, ramai gak yang tanya pasal One in a Million..

Aku cakap, mana la aku tau..
Bukannya aku Executive Producer rancangan reality tu..
Nampaknya ramai yang masih ingat rancangan tu kan, walaupun dah 2 tahun takde..
Urm..
Cakap pasal OIAM, aku rindu time2 tu..
:(

Mungkin takkan dapat merasa benda2 tu lagi dah.. kot..
Ingat tak posting aku dulu?

==> Kenangan OIAM. Top 40! <==

Rindunye tima ni..
Urm..
Takpe la..
Untuk itu, jom layan video ni..
Takde kena mengena dengan aku pun..
Hahaha..

One in a Million (Ne Yo) - Covered by Rizu OIAM 3.



Oh-sam kan suara budak kecik ni?!
:D

No comments: