Monday, February 28, 2011

In My Wishlist = 6 Pax!


Hello kawan2!
How are u?
Ok, posting kali ni pasal..
BENTUK BADAN!
Sentap!
Hahahahaha...
Bukan pasal Mr Lautner ok..

Ok, btw ni salah satu aku punya wishlist la..
Nak ada six packs!
Tapi macam mimpi je la kot..
Sebab aku gemuk sangat, dan lemak yang terkandung tak membenarkan aku menjadi tuff seperti beliau..
Hahahaha..

Kalau badan aku macam ni, mesti dosa aku lagi tinggi dari KLCC kalau disusun2..
Yela.. Asyik melakukan benda tak patut je..
Hahahaha..
Pegi pantai ke, mandi2 ke, bogel..
So, mungkin yang kat atas tau apa akan jadi kalau Dia beri badan macam ni kat aku, sebab tu Dia tak bagi..
Hehe..
Takpe, alhamdulillah..
Aku bersyukur dengan apa yang ada..

Tapi seriously, aku nak badan macam ni..
Sangat2..
Ni salah satu video yang aku ikot dalam 2,3 hari ni..
Tak dapat badan macam ni pun, at least stamina ada..
Betol tak..
Huhuhu..

So kepada yang nak bentuk badan menarik, ikot la step dalam video ni..
Aku buat pun selalu 3 set je utk setiap benda2 tu (kecuali yang guna bola)..
Kalau aku buat step ke 4, memang aku tak update blog dah pasni..
Sebab dah lumpuh..
Bhahahahaha!

Layan video ni ok kawan2.. :D

2 comments:

Opie. said...

usaha tangga jaya.. :)


-opie

Ais Kepal said...

yeap.. hehehe..