Thursday, April 2, 2009

Sedihnye....

Assalamualaikum..

Hurm.. Sedih sangat biler dengar orang yang aku pernah sayang, kena tipu dengan orang yang sangat aku benci.. Hurm.. Tapi apa boleh buat.. Aku dah kering seluruh air dah dalam badan, sebab nasihatkan dia.. Tapi dia still dengan keputusan dia, tinggalkan aku dan teruskan hubungan dengan si jahat tu.. Sedih.. Tapi, aku dah tak boleh buat apa2 sebab kitorang dah takde ape2 hubungan.. Si jahat tu tipu duit dia dalam masa beberapa bulan saja.. Hurm.. Takpe la.. Yang penting sekarang, dia pun dah jauhkan diri dari si jahat tu.. Aku pun mintak2 sangat si jahat tu dismiss awal.. Hurm.. bye..

p/s: Nak berkawan, tengok jugak kawan tu jenis mana.. :(

2 comments:

Namhkir said...

ala, nanti dpt la balasan tu.lol
sabar je.
i dah invite.

http://rikhmantology.blogspot.com

Ais Kepal said...

hurm.. thanks rikh.. taktau la camne.. harap2 orang tu kena cuti sem lagi sem ni..haha.. biar dia tua kat kampus.. :)