Sunday, April 19, 2009

Happy Birthday Padin!!


Hehe..
Semalam sambut birthday Padin aka Cendol aka Flurry Adams..
Dah tua..
Hehe..

Ni ada sikit ayat dia yang sempat dia sms kat kitorang lepas kitorang habis celebrate semalam..

Aku nk pndai bljr:mcm faiz,

Aku nk pndai bpuisi:mcm iz,

Aku nk pndai melawa:mcm nafnaf,

Aku nk pndai menari:mcm pj,

Aku nk pndai menyanyi:mcm syafil,

Aku nk pndai melaram:mcm hafiz,

Aku nk pndai bcerita:mcm ayai,

Aku nk pndai memimpin:mcm anuar,

Sahabat,
Aku nk jadi mcm semua, tapi tak boleh rasanya.

namun yg pasti kamu semua MEGA.

Terima kasih atas sambutan ulang tahun yg mengujakan, yg terbaik setakat ini.

Aku sayang kamu semua :)
Tq Padin.. hehe.. Tapi yang penting, dia happy sebab benda lain gak semalam.. Tettt!! Hehe..

3 comments:

his name is padin said...

haha. tengkiu. sayang ko lebey. muuuaaahhh..
xoxo.

:D

Anuar Ali said...

te..tet...cinta kerana sebijik kek! ;p

Ais Kepal said...

padin: sayang ko gak!!

nuar: haha.. tu dah bleh tukar nickname.. CENKEK!! haha..