Monday, October 24, 2011

Graduation ...


Hello..
Hurm..
Posting hari ni sedikit mood sedih..
And bercampur happy..
Happy sebab esok kawan2 akan konvo..




Dalam dewan auditorium..
Ramai2..
Jumpa semua balik..
Kenang hasil titik peluh masing2 sepanjang bergelar student..
Hurm...
Sedihnya..
Aku tak dapat sambut hari kemenangan tu bersama diorang..
Aku sepatutnya berada dalam dewan tu dengan diorang..
Pakai jubah penerima Ijazah Sarjana Muda dengan diorang..
Ambik gambar ramai2..
Happy bergelak ketawa..
Aku tak merasa semua tu..
Urm..
Nasib aku tak baik macam diorang..
Tengok gambar2 and  status2 kawan2 kat FB and Twitter buat aku rasa happy + sebak..
Hurm..
Benda dah jadi..
Aku tak dapat putar masa..



Urm..
Maybe sebab aku rindu kawan2, rindu kelas, rindu zaman belajar...
One day aku akan berada di situ jugak..
Aku janji aku akan grad dan konvo jugak..
Cuma masa dah lain dan tak sama..
Dianjakkan mungkin lewat setahun dua..
Tapi aku akan teruskan jugak hingga aku capai apa yang aku nak..
Untuk kawan2 yang akan konvo esok, sekalung tahniah daripada aku..
Selamat menaiki pentas dengan ilmu penuh di dada menerima segulung ijazah, Ijazah Sarjana Muda Komunikasi dalam jurusan masing2..
Aku rindu korang..
Rindu sangat2..
Tahniah sekali lagi kawan2..


Regards,
Kawan korang..

No comments: