Monday, October 31, 2011

Bola Sepak?

Ni satu lagi benda yang sentiasa menjadi salah satu masalah dalam hidup aku..
Bukan masalah besar sebenarnya....
Tapi bagi aku, memang sedikit besar la..
Tapi tu time aku sekolah dulu..
Sekarang, tak lagi...
Ok kalau dulu time sekolah rendah and menengah tiap kali kelas Pendidikan Jasmani mesti aku kureng gemar ye..



Hahahaha..
Sebab apa..?
Sebab kawan2 akan main bola..
Memang la aku still main jugak tapi sumpah aku tak minat...
Hahaha..



Tu dulu..
Sekarang, pergi mati la...
Aku tak minat..
Hahaha..
Nak buat macam mana kan..
Maybe untuk sesetengah orang, bola sepak is the best game..



Semua orang minat..
Yeah..
Memang betul..
Tapi kena ingat jugak..
Kalau takde orang macam aku, istilah kaki bangku tu takkan wujud...
Betul tak?
Macam last weekend kan ada Piala Malaysia..
Tapi aku buat apa?
Aku tengok movie kat laptop..
HAHAHAHA
Tak kisah la orang nak cakap apa pun..
Sama juga kalau ada orang yang tak suka memasak, tapi dipaksa memasak, mesti tak leh jadi kan..
So, the same concept la..



Just hormat apa yang orang mampu dan tak mampu buat..
Tak semua orang sempurna..
Betul tak?
Tapi kalau kawan2 ajak lepak tgk bola ke, apa ke, aku ikot je..
Tak de masalah..
Kalau nak main futsal, boleh je..
Tapi aku cakap siap2 la aku tak reti main..
Kalau salah jangan marah..
Hehehe..
Kalau setakat jersi bola, aku pun ada..
Arsenal..
ORIGINAL lagi ok..
Dapat time Arsenal datang Malaysia 2,3 bulan lepas..
Hahahaha..
Peminat bola yang betul2 minat pun aku sure, confirm takde jersi ori yang harga dekat RM300 tu kan..?
HAHAHAHAHA!
So, hormat apa yang orang lain tak minat, dan orang akan hormat apa yang anda tak minat..

Ni ada beberapa website yang cerita sejarah bola sepak..
Renung-renungkan..


Sepak Bola, Manfaat dan Mudlaratnya menurut syariat islam

Bagaimana Islam Memandang Sepak Bola?




Kbye!

:)

No comments: