Friday, September 9, 2011

Topup Pun Kena Cukai?

Apa pendapat korang pasal benda ni?
Bagus ke tak?
Bagi aku bagus sebab kita dapat membantu kerajaan menambah pendapatan negara dan Auntie Mah boleh beli handbag baru..

Cantikkan Hermes Birkin ini?! You have?


Eh! Ok i'm kiddin...
Hell NO!!!
Capital N O!
Hahahaha..
Sebab apa?
Banyak sebabnya..
Aku tak pakai blackberry so aku tak boleh nak BBM..

Buah beri hitam.. Hamzani mesti suka ni! Bhahahaha!


So kalau nak mesej still kena topup dan ini akan memakan sebanyak 60 sen kalau aku topup RM10 (kalau jadi la 6% tax tu!)



And kalau 10 kali topup dah jadi berapa RM kena tolak tu??
Pengsan!

Pengsan 5 saat!


Bagi yang kaya gaji ribu riban, maybe tak heran kot..
Tapi bagi yang tinggal di rumah PPRT macam aku ni??
Haish...
Makan pagi kais pagi, makan petang kais petang...
Aku tau tunggang terbalik..
Pergi mati..
Hahahahaha...
K la..
Nak gi top up jap kejap lagi...

No comments: