Sunday, September 11, 2011

Movie Review - Apollo 18

Hello!
Movie review kali ni pasal Apollo 18..

Apollo 18


Korang dah tengok belum?
Kalau belum tengok, urm...
Kepada yang ada habit buruk mudah tertidur dalam panggung, jangan tengok..
Sebab aku pun beberapa kali menguap dan asyik berdoa supaya filem tu cepat habis..

Gigih berdoa bagi movie tamat dengan cepat!


Hurm..
Jalan cerita dia ok..
Pasal tiga orang angkasawan US ni, dihantar ke bulan..

We all kat bulan! Uols ada?

Diorang ingatkan diorang dihantar ke bulan untuk buat kajian dan ambik sampel batu..
Malangnya, kerajaan US hantar diorang atas sebab lain..
Untuk kaji dan cari punca kenapa angkasawan Rusia yang dihantar sebelum tu tak dapat pulang ke Bumi..
Senang cerita, ada ala2 alien punya hal la..

Suka kan kau guna gambar aku!


Batu terbang semua..
Yang tak tahan, ketul batu sebijik, tetiba terapung, tumbuh kaki ala2 spider..

Ni batu bulan yang asal.. So kaki tak tumbuh lagi..


Baik tengok Spiderman..

Peace!


HAHAHAHAHA!
Tapi to those yang rasa nak tengok ok la.
Sebab cerita ni walaupun rekaan, tapi at first aku rasa macam real pun ada jugak..
Sebab dia bagitau yang footage2 adalah dari footage asal yang NASA dapat..
Scary kalau benda ni betul..
Hahahaha..
Yang tak boleh belah, batu tu cerdik ok..
Pandai masuk dalam badan orang..
Then kena infection, and mati..

Cancer batu!


Haish...

Ok, untuk movie ni aku kasi 2/5 bintang!

Ok, next, aku nak review pasal Bridesmaids pulak!
Bye.. :)

No comments: