Saturday, February 21, 2009

If I Were A ......????

Pernah dengar kan lagu 'If I Were A Boy' dari Beyonce??
Apa korang rasa?? Maksud aku jika korang dilahirkan sebagai jantina yang berlainan..

Macamana kalau korang yang lelaki, tetapi dilahirkan sebagai perempuan, dan sebaliknya?
Apa korang akan rasa?
Rasa-rasa sekarang ni apa yang korang dah achieve kalau jadi jantina berlainan?
Apa korang akan pakai?
Dengan sape korang akan couple atau kahwin?
Apa kerja korang?
Muka korang plak camne?
Macam2 lagi nak tanya.. So, sape free, jawab la ye..

2 comments:

adaliciOus said...

if i were a boy, i'd listen to her....

Good Boy In Charge said...

aku dgr lagu ni. pada aku, pertukaran jantina bukan isu yg dia nk sampaikn. it's more like

"klu kau jadi aku, dan bf kau buat mcm tu, apa kau rasa, mesti kecewa kan? so jgn buat org lain mcm tu".

aku tak pandai, mungkin aku silap