Thursday, December 19, 2013

ADIRA LANCAR PRODUK PEMUTIH KULIT

Siapa yang tidak kenal dengan nama figura ini. Adira bukan sahaja terkenal menerusi bakat nyanyiannya tetapi juga dek kerana kulit putihnya yang mulus sehingga digelar Snow White Malaysia. 

Disebabkan dia menerima pelbagai tohmahan dan spekulasi berkaitan perubahan pada kulitnya, Adira baru-baru ini telah melancarkan produk pemutihan kulit yang dikenali sebagai Adira Beauty Signature. 

Tanpa berselindung, Adira berkongsi 'rahsia' kulit putihnya dengan mengatakan bahawa dia sebenarnya menggunakan produk Whitening Facial & Body Soap, hasil fomulanya sendiri. 

Menurut Adira, produk ini mengandungi Japan Glutathione, Fruit Extract, Jojoba Oil, Essential Oil dan Vitamin C. Pada majlis yang telah berlangsung pada 17 Disember itu juga, Adira sempat menunjukkan demonstrasi menggunakan produk tersebut. 

Sehubungan itu, Adira berbesar hati untuk memberi peluang kepada 100 pelanggan pertama yang bertuah, menggunakan produk ini dan membuat testimoni. 100 pemenang bertuah itu juga akan berpeluang untuk menikmati makan malam bersama Adira sendiri pada tarikh yang akan ditetapkan kelak. 

Tambah Adira, dia berharap agar menerusi pengenalan kepada produk Adira Facial & Body Soap ini. 



No comments: