Thursday, March 29, 2012

Ballad Kings Album + RM1,000

Hola! Tadi siang aku berkesempatan ke majlis pelancaran album Ballad Kings, kombinasi lagu2 balada dendangan hebat dari Air Supply and Michael Learns To Rock.. Nice songs semuanya.. Dah berada di pasaran dan anda boleh dapatkan dengan segera..


Pada masa yang sama, telah diadakan pertandingan karaoke untuk media.. So media kena pick song dari list lagu yang ada dalam album tu.. Memang tak familiar sangat cuma yang aku familiar adalah Without You sebab Mariah Carey perform lagu tu jugak cuma this time arrangement music kena ikot Air Supply..


Hadiah yang ditawarkan pun agak menarik.. Tempat pertama akan membawa pulang wang tunai RM1,000, tempat kedua RM800, dan tempat ketiga RM500 manakala 5 pemenang saguhati akan membawa pulang wang tunai bernilai RM300 + baucar Redbox bernilai RM100..


Gila kan? Hahaha.. Alhamdulillah lepas melalak, aku berjaya mengalahkan 11 peserta lain dan wang RM1,000 tu jadi milik aku.. Hahahaha.. Tapi tak dapat lagi sebab cek tu nanti baru dorang kasi.. Penat tapi berbaloi.. Thanks to Pjoe sebab pegi dengan aku..

Thanks jugak kepada Redbox + Sony Music + Warner Music sebab buat event best camni.. Hehehe.. Next time buatlah lagi.. Mana tau rezeki, boleh join lagi.. Heheheh..

No comments: