Saturday, April 7, 2012

Duit Mudah

Korang pernah tak terfikir untuk dapatkan duit dengan cara mudah.. Maksud aku takde la sampai mencuri ke merompak tapi macam buat kerja ala2 MLM or online punya benda.. Tadi sibuk2 jalan2 kat web jumpa satu ala2 newsletter cakap seorang wanita dari Malaysia buat duit sampai $8,000 sebulan.. Dollar ye.. Bukan RM.. Agak macam seronok dan teruja kejap.. Dia buat duit dengan satu sistem dikenali sebagai Home Income Cash System.. Then aku Google lagi kot2 ada informasi pasal sistem ni dan aku jumpa beberapa benda.. Cuba korang compare kedua2 story bawah ni..



Bodoh kan? Ayat sebijik cuma tukar nama and tempat tinggal.. So siapa yang terjoin binatang bodoh ni memang kesian la.. Haish.. So, nasihat aku jangan nak percaya la sangat benda2 duit online ni. Takde benda yang dapat senang2 camni.. Semua kena bermula dengan usaha.. Dulu aku pernah terkena time guna MySpace.. Nama binatang yang aku terkena tu adalah Myspacetunai ke apa ntah.. So korang fikir dulu sebelum nak klik apa2.. 


1 comment:

home income cash system said...

I hope you have a nice day! Very good article, well written and very thought out. I am looking forward to reading more of your posts in the future.home income cash system