Wednesday, November 23, 2011

Kalau Korang Ada Power Superhero?

Hola!
Aku terfikir jap tadi pasal menda ni..
Kalau korang ada power macam superhero, power yang macam mana yang korang nak ada?



Kalau aku, aku tak nak satu power..
Cewah! Tamak!
Bhahaha!
Aku nak power yang boleh terbang..



Sebab senang tak payah nak drive kalau nak jalan2..
Lagi satu aku nak power yang boleh teleport dari satu tempat ke tempat yang lain..
Jimat minyak kereta..



Kan?
Pastu aku nak power yang boleh baca fikiran orang sebab aku nak tau apa yang orang fikir pasal aku..
Hahaha..
Lagi aku nak power yang boleh bertukar jadi orang lain..
Ala2 penyamaran..
Mesti best..
Hahaha..
Tu je yang aku dapat fikir sekarang time tengah bosan camni..
Kbye!
Hahaha..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: