Tuesday, November 22, 2011

MasterChef Malaysia - Korang pun Boleh Menang!

Hola!
Korang tengok tak rancangan realiti masak-memasak yang baru start first season kat Malaysia ni setiap Rabu hingga Sabtu, 9 pm kat Astro Ria?



Aku tak tengok sebab kat rumah aku takde Astro..
Tak mampu..
Tapi aku baca blog, forum, and review semua tau!
Hehe..
Macam2 bunyi jugak ek..
Dari gaya rancangan yang tak berapa best, sampai ke kes Chef Riz..!
Eh!
HEHE..
Ala, jangan la menghentam rancangan baru macam tu..
Kata rancangan baru..
Mesti la still ada kekurangan..
Lagi satu ada juga sesetengah pihak yang komen2 antara MasterChefMY dengan MasterChef dari luar macam US, and negara2 lain..
Memang la beza beb..
Apa bezanya?
Diorang boleh masak babi..
Kita tak..
Hahaha..
Ok gurau je..
Memang la banyak beza tambah2 dari segi penyampaian..
Maybe banyak sebab yang kita tak tau contohnya kekurangan modal..
Kan?

Kalau korang tengok je, mungkin takde pape..
Tapi aku baru tau yang kita yang duduk tgk jari juri tetap kat rumah ni pun boleh memang macam2 hadiah menarik macam iPad, barangan Panasonic, iPod, dan wang tunai!
Woah!

Cara-caranya mudah je..
1. Tengok rancangan tu..
2. Bukak FB sebab game ni kena main kat FB and cari FB Masterchef
3. Isikan form tu dan dah boleh start main..!
Goodluck kepada kawan2 yang nak main..
Aku dah try main...
Hahaha...

No comments: