Wednesday, March 2, 2011

I walk like this 'cause I can back it up!

"Usually I'm humble, right now I don't choose

You can leave with me or you could have the blues

Some call it arrogant, I call it confident

You decide when you find on what I'm working with
"

Mesti korang tau ni petikan dari lirik lagu apa kan?
Ok, this posting pasal EGO..
Semua tau kan, EGO tu apa..
And I'm very sure yang semua orang ada EGO masing2 kan..
Aku pun ada EGO aku sendiri..
And kadang2 tinggi dan tak boleh dikawal..

Aku ni jenis yang tak suka meninggi diri tapi bila orang start poyo dengan aku, EGO aku automatically akan memuncak dan jadi setinggi Everest!
Bahahahaha!

Ok, posting ni sebenarnya untuk orang2 yang berEGO tinggi..
Bukan Yamaha Ego tau!

Yamaha Ego

Ok, aku pernah kenal seseorang ni..
Ego dia sangat tinggi ok..
Hehehe..
Memang aku banyak bersabar sebenarnya dengan dia..
Walaupun dia salah, tetap aku gak yang kena mengalah..
Hahahaha..
Tapi aku tak pernah salahkan dia 100% sebab maybe salah aku jugak kot..

So sekarang, aku dah macam sakit sangat kalau asyik mengalah..
So now, aku terpaksa berubah..
If dulu, lembut hati sangat..
Mudah sangat mengalah, now, aku jadi lagi kuat..
Thanks kat dia jugak la kan..

So now, aku rasa ego aku tinggi gak kot..
And aku akan dapat apa yang aku nak!
Aku akan buat apa saja asalkan dapat apa yang aku nak!
Seriously...

Tapi kena sentiasa beringat jugak..
Kadang2, ego pun dapat makan diri sendiri jugak..
So, balance-kan ok..

Untuk mengakhiri (wow!) posting kali ni..
Terimalah video dari kakak aku sorang ni..
Bhahahaha..

Layan~

No comments: