Tuesday, January 12, 2010

Ujibakat Bermula.. Bukit Jalil!


Sabtu dan Ahad lepas aku dengan housemate aku, Aied dah pergi ujibakat AF8 kat Bukit Jalil..

Sabtu ialah hari first kitorang kat sana.. Ramai.. Semua vogue tak tahan..

Alhamdulillah, lepas sampai stage 2 and stage 3 tak lepas..

Sebab dia suruh menari.. Memang kalah la kalau bab-bab menari ni.. haha..

Banyak gambar-gambar yang semapat snap.. Nanti next posting aku uploadkan..

Tak lepas sampai stage 4, tapi bersyukur sebab dapat gak lepas sampai stage 3.. di KL.. haha..

Insyaallah, kalau ada rezeki, nak pegi lagi.. Best.. Sedap dapat jumpa macam-macam orang dan jumpa kawan2-kawan baru..

Ok, first stage kena nyanyi lagu wajib tanpa muzik.. Ada 3 orang juri.. Semua orang-orang ASTRO.. Aku nyanyi I'm Yours.. Then dia suruh nyanyi satu lagu Melayu, so aku ambik Demi Cinta (Kerispatih)..

Second stage, kena nyanyi lagi.. Juri dia Lah VE dengan Fairuz Hussin.. Best sebab ada minus one.. Aku stick dengan lagu yang sama dengan stage 1.. then diorang wat tone deaf check.. Dahla takde basic muzik.. Fairuz Hussin main piano, and contestant kena bunyikan ikut key yang betul. Alhamdulillah, aku lepas lagi..

Masuk stage 3, memang keseraman bertambah.. Sebab ape, aku tau aku tak boleh menari.. Haha.. Yang kelakarnye, diorang suruh menari Kurik Kundi.. Memang hancur la.. Haha.. Tak lepas.. Takpela.. Takde rezeki.. Tapi tak bermakna aku nak stop.. Nnti kalau ada masa, aku try lagi..

Ok la.. Gambar-gambar, aku akan upload nanti.. Banyak gile.. Huhu.. Bye..

:)

No comments: