Monday, January 4, 2010

Kembali ke Kelas!!!!!!




RINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!


Benda paling membencikan bermula kembali..

Huhu. Macam selalu, awal-awal buka semester, semangat untuk masuk kelas memang berkobar-kobar, tapi pastu. Huhu. Tuhan je yang tahu..

Sama jugakla macam semester ni..

Rutin harian kembali seperti biasa..

Bangun pagi, mandi, pakai baju, start baby ranger, pergi kelas macam selalu..

Sesuatu yang memenatkan la bagi aku (untuk orang-orang yang malas sikit macam aku ni.. haha..)

Sampai kelas, macam biasa aku akan tegur beberapa orang yang aku kenal kat kafe fakulti (Pulau Pondan) dan terus menuju ke board untuk cek jadual waktu kelas..

Then, naik lif (atau tangga) untuk ke kelas..

Huh..

Kalau boleh semester ni, nak fokus lebih sikit kat subjek-subjek dan insyaallah taknak jadi ketua tingkatan dah kot sebab menyusahkan sangat..

Orang lain dapat belajar dan berehat secukupnya, aku gigih kena buat kerja lebih, naik turun fakulti, jumpa lecturer, cik Dekan, cik Dibah, cik Fauzi dan sebagainya dan aku sangat benci membuat kerja-kerja itu..

Semester ni, taknak sangat dah kot baik dengan lecturer (bukan mengipas)..

Hormat setakat sikit-sikit je kot..

Kalau asyik layan baik sangat pun, diorang bagi markah macam cibs baik tak payah..

Buang masa dan tenaga aku sahaja..

Semester ni nak jadi jual ikan sikit (pentingkan diri sendiri) sebab mana aci asyik aku je kena jaga kepala orang, last-last kepala aku kena pijak. Kalau setakat kena pijak, boleh terima lagi, ni dah la pijak, buat taik, berak lagi atas kepala aku..

Haha..

So, tengokla macamana untuk minggu pertama kembali ke kelas ni..

Harap-harap semuanya akan berjalan dengan lancar dan sempurna..

:)

No comments: