Friday, November 21, 2008

Lepak di Kopitiam

Hello. Sekarang, aku dengan kawan-kawan sedang leapk-lepak kat kopitiam tak jauh dari umah. Puas gak la kat sini sebab boleh online sambil minum-minum. Sedihnya, aku tak boleh minum sejuk. Kena la minum kopi panas je. Hadoi, mentang-mentang la aku tak sihat. Tapi yang bestnya, bukan aku sorang je yang tak sihat kat sini, sorang lagi member aku demam dengan selesema gak. Siap kena pakai shall lak. Hahaha. Cian dia. Leen, ku doakan kamu sihat sentiasa lepas ni.

Tapi takpe, sebab kami memang happy walaupun tak berapa sihat. Boleh melahar orang sambil oinline kat sini. tengok je orang lalu depan meja kitorang pakai pelik-pelik sikit, siaplah orang tuh. Haha.

Tadi baca blog bestfren aku, Faiz. Pasal mimpi dia semalam. Memang seram la kalau UiTM Melaka kena tanah runtuh (mintak simpang malaikat 44), dah la kita kat atas bukit. Antara tempat paling tinggi kat Melaka, kita la tuh.

So, if jadi benda tu, memang la..

Haa.. Dah nampak satu benda. Sorang mamat depan meja kitorang garu dia punya TETTTT!! Sungguh tidak senonoh mamat itu! Sangat menggelikan. Tersembut kopi panas aku. Hahaha..

Kitorang dah dekat 2 jam dah kat sini, tapi tak reti-reti nak blah lagi. Orang lain yang datang selepas kami pun dah balik dah. Biasa la, sekali sekala lepak dengan member-member, memang macam ni la.

1 comment:

DicKiE aDaMs said...

ntah2 ko yg pkai shawl tu! hahahaha