Wednesday, November 26, 2008

Dunia Yang Hilang di Tambun


Assalamualaikum..

Hari Isnin hari tu, aku dengan family pergi makan angin kat Tambun. Pegi The Lost World of Tambun kat Perak. Best gak. Walaupun perjalanan yang agak panjang (sebab melepasi Terowong Menora), tapi best gak sebab kitorang pergi reramai. Memang best bangat lah kiranya.

Kitorang gerak dari rumah pukul 7.30 cam tu, and sepanjang perjalanan, ada tempat cerah, ada temapt panas, ada tempat hujan. Tapi tak kisah la, bukan aku drive pun. Hehe. Kami naik van and memang best la.

Waktu stop makan kat RnR Bukit Merah, kami makan2 puas2. Nampak bus Jom Heboh lalu and ada la artis2 kat dalam tu macam Sazzy Falak dan ramai lagi.

Actually, aku ada gambar nak upload tapi connection macam kimaks! So, terpaksa batalkan niat nak upload gambar. Next time aku update blog ni, aku upload sekali la gambar2 tuh.

Sekarang, nak prepare untuk hari Ahad ni. Aku pun tak tahu nak nyanyi lagu apa untuk jumpa Paul Moss dengan Shafinaz nanti. Sesiapa yang ada lagu-lagu and idea-idea, ringan2kan la tangan taip idea korang kat sini ye. Hehehe.

Okla.. Hari ni birthday Mardhiah.. Happy Birthday Mar! Esok birthday aku.. And lusa birthday Kimi. So, nanti aku update blog ni, pasal birthday plak k. bubye.

3 comments:

DicKiE aDaMs said...

afgan - terima kasih cinta!

mmg tu lagu ko!!!

chaiyok!!

Aliya Azmi said...

mardhiah ..??ydp blok M kah??

Ais Kepal said...

iye cik aliya.. YDP blok M.. ok2 tq faiz.. aku masukkan dalam list.. hehe..