Sunday, July 7, 2013

Spending Weekend Wisely

Hai! Lagi beberapa minit dah nak masuk Isnin semula. Sekejap je masa berlalu dan dengan itu juga bermakna, weekend akan tamat.

Apa aku nak kongsi, weekend ni aku puas hati sebab dapat spend dengan bagusnya. Dah beberapa minggu weekend aku adalah weekend bekerja. Minggu ni aku dapat lepak dan spend time dengan adik aku and lepak rumah family angkat.

At least ada juga benda berguna untuk weekend ni. Dalam sibuk-sibuk bekerja kadang-kadang kita terlupa yang kita ada keluarga untuk kita raikan.

Minggu ni juga aku beberapa kali dengar suara mak melalui telefon. Rasa senang hati sikit sebab bila dengar suara mak, gelak mak, semua masalah macam dah berambus.

Esok pagi akan mula bekerja semula seperti biasa. Isnin la katakan. Dan Isnin aku esok akan bermula dengan photo shoot raya dengan tiga buah family artis. Tak tahu la macam mana. Harap semuanya berjalan lancar. InsyaAllah.

Okay la. Ni ada few pics untuk tatapan kalian. Gambar aku melepak dengan adik aku dan boyfriend dia.

No comments: