Saturday, June 9, 2012

Opening EURO 2012 di Sri Pentas

Media Prima seperti yang semua sedia maklum merupakan salah satu organisasi penyiaran terbesar di Malaysia kan. So sempena dengan EURO 2012 ni, Media Prima turut menyediakan beberapa aktiviti menarik untuk para peminat sukan bola sepak di Malaysia.

Sempena acara sukan bertaraf dunia yang diadakan setiap empat tahun ini mereka telah mengadakan acara pembukaan dengan pelbagai aktiviti berkaitan sukan bola sepak. Acara yang telah bermula sejak jam 8 malam tadi menarik minat ramai peminat sukan ini dan orang ramai mula berpusu-pusu masuk ke kawasan Sri Pentas seawal jam 7 petang lagi. Hebat penangan sukan bola sepak kan?

Antara aktiviti menarik yang diadakan sepanjang malam tadi sebelum bermula perlawanan pertama adalah seperti gerai jualan dari penaja rasmi Coca Cola, Nestle, Mr Potato dan beberapa lagi gerai lain. Aktiviti menarik yang lain adalah seperti persembahan pentas yang antaranya nyanyian dari peserta Mentor 6, persembahan gendang dan dram serta tarian.

Selain dari itu ada juga permainan lain seperti kuiz dan juga cabutan bertuah. Grand prize dia memang hebat iaitu dua tiket ke perlawanan akhir EURO 2012 di Poland! Haaaa. Rugi kepada yang tak datang tadi. Ok kat bawah ni ada beberapa gambar yang aku sempat snap tadi. :)

No comments: