Wednesday, December 14, 2011

Selebriti dan Kereta?

Hola!
Aku terbaca pasal selebriti dan kereta yang sesuai untuk dorang kat BeautifulNara..
Sememangnya abang Nara banyak ideanya..
Ok, aku nak letak jugaklah salah seorang selebriti yang kena dengan kereta ni..
Selebriti yang aku nak nyatakan kat sini, bukan Malaysian tapi tengah hot sekarang menerusi drama-drama and filem Melayu!



Siapa lagi kalau tak lain tak bukan, Abang Aaron kita..
Bukan Abang Harun Majalah PC tu tau..
Abang Aaron Aziz yang bakal menjadi cover majalah Maskulin tu..
Tetttt!
Ok, cadangan kereta yang sesuai dengan dia adalah...........
Range Rover Evoque baru ni!




Aku pergi ke majlis pelancarannya dan kereta ni sangat mewah lah..
Harga tak payah nak cerita la kan..
Hampir RM400K..
And teknologi dia sangat tinggi la..
Menggabungkan ciri-ciri kereta bandar dan lasak..
Kenapa sesuai dengan Aaron?
Sebab bagi aku, Aaron adalah lambang jejaka hebat hari ini..


Aaron menampakkan dirinya sebagai seorang yang kuat..
So seiring dengan ciri-ciri kereta ni yang kukuh..
Selain dari itu, Aaron sangat handsome..
So, kenalah dengan ciri-ciri Evoque yang handsome dan bak kata orang, ELOK lah..
Hahaha..
So, apa pandangan korang?
Nantikan entry seterusnya ok..
:)

No comments: