Monday, August 23, 2010

Persamaan atau Kebetulan? Sama Tak Serupa..


sama tapi tak serupa..
hurm..
aku rindu..
tu je yang boleh dikatakan..
mereka berbeza..
tapi kadang2, ada persamaan..
kebetulan ke semua ni..?
iye kot...

ok, sorang tinggi, sorang rendah..
tu beza paling ketara..
tapi dalam tak sedar, lagi banyak persamaan antara mereka..
hm..

dua2 ahli sukan..
sorang atlet bola tampar, sorang atlet olahraga..
nice..
dua2 ada attitude yg sama.. kasar...
tapi kadang2 manja...
tu sama...
hm..
dua2 panggil aku "b" dalam sms..
kalau aku hantar kat rumah, dua2 akan buat benda yang sama...
salam, cium tangan aku, and then tolak suruh aku cium tangan dia..
hm..
dua2 suke menari.. and pernah buat benda yang aku tak suka sebelum couple..
haha..
paling best, diorang dua2 suka geser2 janggut and jambang aku..
dua2 ckp sexy.. pengsan..
hahaha..
dua2 pernah buat aku gelak and nanges...
bab makanan, memang beza sikit..
haa.. penjagaan kulit, sama..
dua2 pembersih and suke berleter kalau aku tak kemas tilam and baju2 aku bersepah..
dua2 pernah sayang aku.. gile2..
dua2 suke bersukan.. aku dah ckp kan..
dua2 comel.. taste aku.. asian..
dua2 ada kawan baik.. and kawan baik diorang datang dari spesies yang sama..
dua2 rajin study.. tak mcm aku..
hm..
persamaan paling aku tak suka..
dua2 pernah tinggalkan aku..

hm... sebenarnya banyak lagi persamaan lain..
kalau nak tulis banyak sangat..
persamaan paling penting dalam semua2 persamaan, AKU SAYANG DIORANG..
hm..

:'(

No comments: