Monday, January 5, 2009

Model Yang Sangat Melets atau Shuffler Mix Blood Yang Sangat Melets Jugak??


Assalamualaikum..
First of all, nak sampaikan kesakitan hati sebab lama tak dapat online dan post benda2 baru kat sini.. Anda faham2lah kat UiTM Melaka, masih belum wujud perkataan 'Free Wi-Fi' dalam kepala otak 'orang-orang atasan' di sini. Huhu..

Posting kali ni sebenarnya pasal DILEMA.. Tau tak dilema tu apa? Aku pun tak tau maksud yang jelas pasal dilema tapi kalau nak lagi jelas, bukak Kamus Dewan la ye. Tapi bagi aku dilema ni maksudnya persimpangan. Sebenarnya perkataan ‘persimpangan’ ni pun aku dapat dari lagu Nora, ‘Persimpangan Dilema’. Hahaha! Okay. Serius ye. Ehem-ehem. Hehe.. Dilema bagi aku punya definisi ialah time seseorang rasa susah nak buat keputusan untuk memilih antara dua benda yang menarik perhatian orang tersebut.

Okay. Kes ni sebenarnya. Erm.. Okay la. Kita anggap macam takde kena mengena dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia. Tapi sekadar nak mintak pandangan korang lah. Mana tau ada yang bernas dan dapat membantu (sesiapa juga yang menjadi mangsa keadaan) membuat keputusan. Ehem-ehem..

Macam ni. Macam mana kalau korang dingorat oleh seorang model yang sangat melets, tough giler, hensem nak mati, dan sangat caring (atau boleh ditukar kepada situasi yang lain, model yang cantik giler babi, melets, memang standard antarabangsa)?? Haa.. Mesti cair kan..? Tapi tunggu dulu.. Kita still tak tau yang si model ni betul-betul baik ke tak. Selalunya orang yang ada rupa paras yang sangat MEGA (megha!), mesti akan ada sesuatu yang kurang. Hurm. Tak semestinya hensem (atau cantik) menunjukkan tahap kebaikan dan hatinya, sehensem (secantik) rupanya. Kan?

Okay. 2 atau 3 minggu kemudian, anda secara tiba-tiba dingorat pulak oleh seorang shuffler (betul ke wujud perkataan ‘shuffler’ ni, aku pun tak tau. Aku hentam je taip.) yang sangat melets juga, mix blood Jepun + Mat Salleh + Melayu = Megha! Haa.. Dia ni pun boleh tahan.. Okayla, (untuk kes lain dan untuk menjaga sensitivity, shuffler boleh ditukar kepada penari joget ke, makyong ke, apa-apa je la) si mamat shuffler (or minah joget) ni pun sangat baik dan perangai lebih kurang si model yang tadi gak (sah-sah la, sebab diorang member). Haa.. Dah timbul lagi satu masalah. Pening..

So, kalau pada pendapat korang, macam mana nak selesaikan dilema ni? Perlu diingatkan, orang yang berada dalam dilemma ini (mangsa keadaan) sangat memerlukan bantuan anda dan dia tidak mahu berlaku perkara-perkara yang tidak diingini seperti:

a) memainkan perasaan orang
b) mengguris perasaan kedua-dua makhluk (Model dan Shuffler)
c) pertumpahan darah (aiyo!)

So, kalau korang ada pendapat yang bernas, sila bantu ye.. Tq..

3 comments:

Aliya Azmi said...

nak pilih untuk pasangan ?

kenal la both dulu. awal nah nak pilih?

Ais Kepal said...

tu la.. huhu.. tapi siyes dua2 sangat melets! hehe.. ko tengok mesti terburai perut.. siyes.. hehe..

padin said...

ahh.. melerts la model!

haruss!!