Monday, January 26, 2009

Sesuatu Yang Anda Tak Perasan Atau Tefikir...


Asslamualaikum.. Posting kali ni ada kena mengena dengan semua orang. So, fikir-fikirkan la.

1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.

2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara.

3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda

4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang, walaupun dia tidak menyukai anda.

5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.

6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.

7. Kalau bukan kerana anda,seseorang itu tidak akan hidup bahagia.

8. Anda seorang yang istimewa dan unik

9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.

10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah sebaliknya.

11. Sekiranya anda merasakan andadipinggirkan, fikirkan semula;mungkin anda yang meminggirkan mereka.

12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini,mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat laun anda akan memperolehinya.

13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun, caci umpat cela.

14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya.

15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik.Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik,sejam untuk menghargainya,sehari untuk teman tetap paling setia.walaupn punya harta yang banyak,teman tetap paling berharga.

Hurm.. Waktu aku post benda ni, aku still terfikir orang-orang yang beri banyak makna kat aku. Orang-orang yang selalu aku ingat, walau aku tau diorang tak ingat aku.. langsung.. Hurm..

p/s: Sedihnya.. :(

7 comments:

Aliya Azmi said...

yang pasti, leher teringat ko. hehe :p

Ais Kepal said...

tau.. eh, ko tau ke sape leher?

DicKiE aDaMs said...

musim tangkap leleh sedang melanda blogger2 uitm mlaka.. haha

ye aku la leher! babih!haha

kakak..aku akan tetap ingt kat ko!

haizan nad said...

weh ape nie semua sedih2 nie..jgn ar..

ain hatikristal said...

saye dah tolong populerkan blog awk..

kat forum cari..huhu!
diorg dptkan maklumat pasal top 12 OIAM3..
thanks for entri yg pasal top 40 OIAM tu..:)

pj_ralph said...

hahahaha...igt kat org2 lame ek...takper2wpun die org tak igt kat awk...tp kiter ttp igt kat wak gak...sampai bile2...huhuhuhuhuh....jiwang.....
berdarah!!!!

Ais Kepal said...

tq hati kristal.. hehe..