Saturday, June 13, 2015

MENANGI RM500 BERSAMA MASPATI - PATI IKAN HARUAN DAN KONTRAK BINTANG VIDEO KLIP

Kehidupan pada hari ini memang berjalan dengan pantas. Mana tidaknya, pagi-pagi buta lagi, kita sudah keluar bekerja. Apabila matahari sudah terbenam, barulah nampak bumbung rumah. Dalam pada bekerja mencari rezeki bagai nak rak, kadang-kadang kita terlupa menjaga kesihatan.

Kami sebelum ini memang kerap berada di gimnasium untuk workout. Namun begitu, disebabkan tuntutan kerja yang semakin memerlukan komitmen yang tinggi, daripada 4 ke 5 kali dalam seminggu, akhirnya kami hanya sempat bertandang di gimnasium sebanyak 2 ke 3 kali dalam sebulan. Jadi tidak hairanlah, perut kami membusut dan cepat letih. Bukan kerana buatan orang, tetapi kerana tidak bersenam.



Namun begitu, beberapa minggu ini, kami tidak perlu lagi risau mengenai kesihatan dalaman kerana kami telah menemui satu produk yang sangat-sangat-sangat baik untuk kesihatan dalaman dan luaran. Ternyata dengan pengambilan produk ini, tenaga kami bertambah, dan yang paling penting, kami tidak lagi tampil letih umpama pohon yang tidak disiram.

Semuanya dek kerana MASPATI - PATI IKAN HARUAN yang dihasilkan secara tradisional, tidak hanyir, tanpa pengawet, tanpa perisa tambahan dan tiada penambahan pewarna tiruan. Semuanya asli. Ianya didatangkan dengan empat pilihan - PATI IKAN HARUAN, PATI IKAN HARUAN DENGAN GINSENG, PATI IKAN HARUAN DENGAN GAMAT dan PATI IKAN HARUAN DENGAN HALIA. Setiap satunya mempunyai kelebihan masing-masing dalam memastikan kesihatan dalaman anda sentiasa terjaga. Jangan salah faham ye. Pati ikan haruan bukan sahaja untuk wanita mengandung atau selepas bersalin, tetapi juga untuk lelaki.



Apa yang paling penting dalam saat-saat ekonomi yang semakin meruncing ini, tentulah harganya yang sangat-sangat-sangat berpatutan. Rangkaian produk MASPATI - PATI IKAN HARUAN juga turut boleh didapati di kesemua rangkaian WATSONS terpilih di seluruh negara.

Beberapa hari sahaja lagi, kita akan menyambut Ramadan Al-Mubarak dan dengan adanya MASPATI - PATI IKAN HARUAN, kita akan bertenaga sepanjang hari. Yang penting, bersahur dengan sebotol MASPATI - PATI IKAN HARUAN pun sudah mencukupi. Serius cakap, rasa dia macam ikan masak kicap sebab langsung tak hanyir.



Oh, selain daripada itu, pihak MASPATI juga turut menganjurkan satu pertandingan untuk anda yang gemarkan gaya hidup aktif yang paling penting, berbakat dalam bidang tarian. Hadiahnya memang lumayan kerana anda berpeluang untuk memenangi wang tunai berjumlah RM500 dan bakal menerima kontrak untuk membintangi VIDEO KLIP SIRI MASPATI CERGAS.

Cara-caranya adalah seperti di bawah:

GAMBAR: Dapatkan MASPATI - PATI IKAN HARUAN. Muatnaik gambar anda bersama sebotol 75ml MASPATI - PATI IKAN HARUAN dengan senyuman yang ceria. Hashtag gambar anda dengan ?#?maspaticergas.
Rakamkan video MASPATI CERGAS anda sendiri dan muatnaik video kreatif anda ke Instagram dan hashtag: #maspaticergas
EMEL: Emelkan video dan gambar anda (Dari Instagram tersebut berserta nombor telefon untuk dihubungi) ke :maspaticergas@gmail.com

Tarikh Tutup penyertaan adalah pada 20Julai 2015. Tertakluk Kepada Terma Dan Syarat.

Jadi tunggu apa lagi. Jom mula merakam video tarian anda sekarang dan upload!

No comments: