Sunday, January 29, 2012

Hari Kedua Karnival Karangkraf 2012 Tarik 5x Ganda Pengunjung Dari Semalam!

Awesome kan! Hahahaha.. Bayangkan, ada orang sanggup parking sampai roundabout Seksyen 16 ok walaupun terpaksa menapak sampai ke Kompleks Kumpulan Media Karangkraf kat Seksyen 15.. Memang seronok tengok pengunjung ramai.. Thanks so much kepada yang sudi hadir..



Siang tadi macam biasa la.. Cuaca panas tidak membantutkan niat para pengunjung untuk terus menerjah ke seluruh pelosok venue karnival.. Kalau semalam 15,000 pengunjung hadir, hari ni 5x ganda dari semalam.. Memang havoc gile..


Kemunculan 12 buah kereta Ferrari menarik minat peminat-peminat dan kaki-kaki auto untuk terus tengok tanpa berkelip.. Siap ada model cantik Neelofa lagi drive salah satu kereta tu... Memang sakan.. Booth MASKULIN pun tadi alhamdulillah banyak pengunjung.. Izara pun stop kejap tadi..






Paling havoc adalah penutup untuk hari kedua Karnival Karangkraf 2012 iaitu Konsert Anugerah Pilihan Pembaca Media Hiburan (PPMH) yang baru tamat tadi.. Ramai artis2 yang turut hadir bermula dengan catwalk para artis di red carpet..

Esok kita sambung untuk hari ketiga karnival pulak.. Kepada yang kaki Twitter, # tag #KarnivalKarangkraf2012 dan jangan lupa follow aku (@EncikAfil) and Twitter MASKULIN (@MaskulinMag) untuk updates terkini mengenai karnival.. :)

No comments: