Tuesday, November 22, 2011

10 Destinasi Percutian Menarik Luar Negara Pilihan Aku!

Hola!
Aku ni jenis suka berjalan..
Suka makan angin..
Sebab bagi aku kalau kita keluar dari tempat kita, at least boleh nampak macam2 jenis orang dan budaya berbeza..
Ada beberapa tempat yang aku teringin nak pergi..
Nak pergi jalan2 time cuti.
Tapi disebabkan duit takde la sekepuk macam harta anak raja, memang terkubur niat..
Tapi aku still menyimpan cita2 untuk bercuti ke luar negara..
Tadi jalan2 kat website2 travel aku jumpa 10 tempat percutian pilhan..
Urm..
Mengagumkan..
Korang tengok je la ok.. :)

DOHA, QATAR

RIO DE JANEIRO, BRAZIL

STOCKHOLM, SWEDEN

ATLANTA, GEORGIA

KENT COAST, ENGLAND

HOKKAIDO, JEPUN

CESME PENINSULA, TURKI

TAMAN NEGARA NAHANNI, KANADA

PUERTO VIEJO, COSTA RICA

PONZA & PULAU PONTINE, ITALY

AirAsia pun ada macam2 promotion dalam masa terdekat ni..
Macam2 diorang buat nak tarik customer..
Pakej, diskaun, contest..
Macam2 la..
Salah satu yang menarik perhatian aku adalah
YOUR HOLIDAY PUZZLE - SOLVED contest dengan TIME FOR HOLIDAY..
Memang diorang bagi harga berpatutan kepada pelanggan..
To those yang nak bercuti next year, book tiket sekarang dan dapatkan harga serendah yang mungkin..
:)


2 comments:

Anonymous said...

Another world's wonders in the making.. Gallery BiGDee House of Magic Potions world's first nano microfungus potions- Taman Royal Lily, Tanah Rata. Come and experience the wonders!

Ais Kepal said...

woah.. nice place.. thanks for your comment.. :)